EN Kontaktai
Teo.ltVersluiKontaktaiKlientų aptarnavimas tel. 1816

Klientų aptarnavimas telefonu:

Paskambinę, surinkite jus dominančios temos numerį.
Visi kontaktai
1816
Verslo klientų telefonas
Paslaugų užsakymai ir konsultacijos (kalba: verslo konsultantas)
Paslaugų sutrikimai (kalba: verslo konsultantas)išskleisti
Balso, interneto ir duomenų perdavimo paslaugos 
Interneto svetainių paslaugos
Biuro įrangos ir serverių priežiūros paslaugos
Duomenų centrų paslaugos, virtualūs serveriai
Sąskaitos ir mokėjimai (kalba: verslo konsultantas)išskleisti
Jei norite registruoti atliktą mokėjimą
Jei norite kalbėtis su konsultantu
Menu in English (kalba: verslo konsultantas)
Skambutis iš „Teo“ ir Omnitel tinklų – nemokamas, iš „Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ - 0,09 Eur/min. Kaina su PVM.
1817
Privačių klientų telefonas
Paslaugos (-ų) užsakymas (kalba: gyventojų konsultantas)
Paslaugų sutrikimai (namų telefono, interneto, televizijos paslaugų sutrikimų registravimas) (kalba: gyventojų konsultantas)
Sąskaitos, mokėjimai (galimybė sužinoti mokėtiną sumą, registruoti atliktą mokėjimą ir kt.) (kalba: gyventojų konsultantas ir autoatsakiklis)
Meniu angliškai (kalba: gyventojų konsultantas)
Meniu rusiškai (kalba: gyventojų konsultantas)
Skambutis iš „Teo“ ir Omnitel tinklų – nemokamas, iš „Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ - 0,09 Eur/min. Kaina su PVM.
Informuojame, kad pokalbis su konsultantu, jums skambinant Teo klientų numeriais 1816, 1817, siekiant užtikrinti paslaugos kokybę, gali būti įrašytas. Apie ketinimą įrašyti pokalbį prieš tai informuosime jus pranešimu. Tokie įrašai saugomi iki 90-ies dienų.
Jei esate užsienyje ar skambinate iš kitų Lietuvos operatorių tinklų, skambinkite tel. (370) 5 264 1817 (skambučio kaina pagal jūsų turimo pokalbių plano tarifus kaip skambutis į kitą tinklą). Nepavykus susisiekti, rašykite el. paštu informacija@teo.lt arba kreipkitės į nemokamą Pagalba gyvai.
Specialus Teo pasiūlymas